Przechytrzyć social media
- Autor:
- Evan Bailyn
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Przechytrzyć social media
Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!
Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?
Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!
Zdobądź wiedzę na temat:
- reklam społecznościowych,
- wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
- czerpania zysków z mediów społecznościowych,
- możliwości portalu YouTube.
Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!
Wybrane bestsellery
-
SEO to zbiór różnych technik pozwalających na optymalizację Twojej witryny WWW pod kątem popularnych wyszukiwarek. Dzięki tym działaniom Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i dotrzesz do większej liczby klientów. W Twoje ręce oddajemy książkę, która dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, abyś sprawnie osiągnął swój cel. W trakcie lektury dowiesz się, jak pozyskiwać wartościowe łącza, monitorować postępy z Google Analytics oraz korzystać z potencjału sieci społecznościowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w białym i czarnym kapeluszu. Odkryjesz także, dlaczego korzystanie z zabronionych technik może prowadzić do usunięcia Twojej strony z indeksu. Ta książka to doskonałe źródło informacji dla wszystkich osób chcących własnoręcznie wypromować swoją stronę w sieci.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania… no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi. Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?
- Druk pkt
Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
Czasowo niedostępna
-
Nowość Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie… Przy czym wyrażenie „najlepsza cena” dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ― i tak to się toczy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Przechytrzyć social media" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Przechytrzyć social media" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Przechytrzyć social media" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Przechytrzyć social media (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: info-office.pl 2015-03-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:Social media, marketing i content marketing
W naszej firmie trwa drugie czytanie Przechytrzyć social media Evana Bailyna. Pierwsze, nieobowiązkowe, miało miejsce tuż po wydaniu książki w 2013 roku. Pomyśleliśmy, że warto raz jeszcze powrócić do porad i wskazówek dotyczących dobrego bycia w mediach społecznościowych udzielonych przez amerykańskiego eksperta od komunikacji sieciowej. Co jak co, ale komunikacyjne doświadczenia Amerykanów opłaca się podglądać, komentować i stosować według ich przepisu lub…z lekką nutą spolszczenia.
Klasyk połączenia marketingu z wyszukiwarkami i mediami społecznościowymi
Bailyn to specjalista od bycia na scenie Google i poruszania się po jej kulisach (mówiąc krótko od SEM). To także ekspert od komunikacji w nowych mediach i psycholog e-sprzedaży. Warto nadmienić, że uważa on, że e-sprzedaż wcale aż tak bardzo nie różni się od klasycznej sprzedaży i nadal wymaga tak samo dobrych sprzedawców, jak świat pozaekranowy.
Mimo, że słowo „klasyk” w kontekście Internetu i nowych mediów nie brzmi zbyt stosownie, uważamy, że Bailyn to klasyk dla osób zajmujących się także content marketingiem. To klasyk, którego podstawowym kapitałem jest doświadczenie, gromadzona przez lata wiedza o funkcjonowaniu, wyszukiwarek i portali społecznościowych, umiejętność analizowania własnych i cudzych sukcesów (porażek też!). To także wyszukiwarkowo-społecznościowy wizjoner oraz naprawdę niezły narrator. A poza tym właściel dwóch firm marketingowych (First Page Sage i Good Media) oraz komentator w takich czasopismach, jak: „New York Times”, The Wall Street Journal”, „New York Post”, „Forbes” czy „Advertising Age”.
Angażujący narrator
To już nasze drugie spotkanie z Bailynem, po Przechytrzyć Google: odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (wyd.pol 2012). Część z nas lubi jego styl – bezpośredni, klarowny, pełen zwykłych porównań. Bailyn zdecydowanie jawi się jako fan zwyczajności, prostoty, użyteczności i… szczerości. Dodawanie otuchy czy przyznawanie się do własnych błędów i porażek, czyni mocnym punktem swojej strategii komunikacji z czytelnikiem. Uważa, ze rozsiewanie optymizmu to jedna z podstaw sukcesu w dobrym byciu w social media, dobrym – czyli lubianym i efektywnym ze względu na założone cele.
Wytrawny pilot w Sieci
Jednocześnie przyjemny styl książki nie przesłania podstawowej myśli autora. Bailyn lekko ale dobitnie dowodzi, że nie tylko strony WWW, ale i komunikacji w mediach społecznościowych, w tym e- marketingu (i rzecz jasna content marketingu) nie da się prowadzić wyłącznie intuicyjnie, ani też czysto technicznie.
Na kolejnych stronach swojej książki Bailyn udowadnia, że działanie – zwłaszcza wizerunkowe i biznesowe - w przestrzeni mediów społecznościowych to jednak swoista sztuka stosowana. Ani przez moment nie kryje tego, że to sztuka z lekką nutą hazardu, bo zawsze istnieje pewien margines nieprzewidywalności społecznościowego audytorium. (Pewnie niejeden zawodowy mówca i prezenter mógłby napisać co najmniej jedną książkę o marginesie nieprzewidywalności każdej publiczności.)
Książka Przechytrzyć social media jest pełna użytecznych porad i odnośników graficznych. Służą one nie tylko optymalizacji poruszania się w świecie marketingu połączonego z mediami społecznościowymi czy marketingu wyszukiwarkowego.
Stanowią też przypomnienie uniwersalnych strategii czy technik sprzedażowych, niby banalnych i oczywistych, często jednak pomijanych. Któż na przykład nie wie, że proszenie o wykonanie konkretnej akcji na stronie WWW czy w reklamie facebookowej jest niezbędne, a ile osób o tym po prostu zapomina? Albo takie przypomnienie („oczywizm”- jakby zwykł mawiać pewien marketingowiec na niedawnym szkoleniu), niby elementarne, a jednak często ignorowane:
„Kiedy zamieszczasz ogłoszenie, upewnij się, że podkreśliłeś, że Twoja oferta przewyższa pozostałe oraz zamieściłeś link do strony internetowej. Jako że musisz spodziewać się wielu konkurencyjnych ofert, skoncentruj się na opisywaniu korzyści, jakie oferujesz, a nie na samym produkcie czy usłudze”.
Szczególnie cenne wydają się uwagi Bailyna o przydatności miejsc Google (Google Moja Firma) czy miejscowych grup zainteresowań dla promocji i reklamy biznesu lokalnego.
Nie bez wartości jest też skrótowa prezentacja swoistości różnych mediów społecznościowych, ich podstawowych funkcjonalności i możliwości wykorzystania ich komunikacyjnych cech specyficznych w sieciowym budowaniu reputacji czy w biznesie. Choć być może ekspertom od jednego z tych mediów ta prezentacja może wydać się zbyt powierzchowna i w istocie nie podpowiadająca nic nowego, a już na pewno recepty ani na pewny, ani na szybki sukces.
Nam spodobały się także uwagi odnoszące się do społecznościowej netykiety, nieczęste w tego rodzaju opracowaniach, a bardzo ważne, bo dotyczą poruszania się po przestrzeniach styku bezinteresownych działań społecznościowych i biznesowych. To przestrzeń szczególnie wrażliwa na zbyt nachalną czy interesowną obecność. Z drugiej strony przestrzeń ta stwarza doskonałe warunki dla odkryć kontekstowych - ludzi i dóbr, których się nie szuka, a zatem dla marketingu bezinwazyjnego, ekologicznego, opartego na podobnej filozofii jak content marketing.
Wizjoner
Dla zaawansowanych w poruszaniu się po mediach społecznościowych i marzycieli Bailyn proponuje wycieczkę w przyszłość – roztaczając możliwości zbudowania systemu rekomendacji i marketingu funkcjonującego w oparciu o dane społecznościowe – od odkryć kontekstowych począwszy na projekcie „Ludzkiej Pandory” skończywszy. Za dowód niech posłuży tylko ten cytat:
„W przyszłości, kiedy ludzie będą mogli przeglądać zdjęcia znajomych (co jest obecnie najpopularniejsza aktywnością na Facebooku), będą mogli kupować produkty, usługi i przeżycia, jakie właśnie widzą”.
Przechytrzyć social media Bailyna to książka dla tych, którzy nie wierzą w absolutną władzę rozwiązań technicznych, którzy uważają, że na sukces w tej inżyniersko-audytoryjnej przestrzeni, jaką stanowią media społecznościowe, potrzeba i czasu, i znajomości złożonych uwarunkowań tej komunikacji
- z psychologicznymi i socjologicznymi na czele. Nie mówiąc o tym, że wiele zależy tu od wstępnej definicji zakładanego sukcesu. -
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2013-04-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Lubię czytać książki o blogach, społecznościach, social media. Gorzej, że bardzo trudno trafić na świetną książkę w tym temacie, dodatkowo dopasowaną do naszych polskich uwarunkowań.
„Przechytrzyć social media” to książka ze sporym potencjałem. Dowiadujemy się z niej o różnych ciekawostkach z obszaru social media, np. o walce pomiędzy Google i Facebookiem, o tym, jak Facebookowi udało się niemal od zera stać potęgą zagrażającą Google w aspekcie społecznościowym. Spora część książki to porady dotyczące tworzenia swojej marki na Facebooku i generowania przychodów z jej pomocą. Ciekawy jest rozdział o aspekcie lokalnym w social media – chociaż skorzystają z niego głównie firmy z branży gastronomicznej, kosmetycznej, itp. Rozdział z dużym potencjałem, ale zupełnie nieprzystającym do polskich warunków – o wyszukiwaniu w czasie rzeczywistym. Koncentruje się głównie na Twitterze, a w Polsce Twitter póki co nie ma aż takiej siły rażenia, żeby podpierać się jego wynikami wyszukiwania. Przydatna część o reklamach na Facebooku, pokazująca przykłady dobrych, skutecznych reklam, ale też tych kiepskich, zupełnie nieskutecznych.
Minusem książki „Przechytrzyć social media” jest dość siermiężny, ciężki i nużący styl. Po prostu czasem musiałam przerzucać kartki, przebiegając tylko przez nie wzrokiem. Być może, gdybym była zupełnie zielona w tym temacie, to czytałabym, mimo nudy, ale mój obecny stan wiedzy powodował, że niektóre fragmenty nadawały się tylko do przekartkowania. Kolejny minus to zbyt wiele odwołań do amerykańskiej rzeczywistości internetowej. Nie mam o to absolutnie pretensji do autora, w końcu to naturalne. Jednak czytelnik polski z wielu informacji po prostu póki co niespecjalnie skorzysta.
Nie wiem też do końca jaki jest główny cel i przekaz tej książki. Bo mamy trochę informacji o walce kolosów (Google i Facebook), o reklamie, o sprzedaży, o tym jak aktualizować statusy, żeby były lajkowane, o wyszukiwarkach… Robi się z tego zbieranina różnych treści, lecz brakuje tu dla mnie jakiejś wyraźnej osi, myśli przewodniej, która by była jasno i konsekwentnie przekazywana. -
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian Jakubiec, 2013-06-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jakiś czas temu otrzymałem od wydawnictwa Helion książkę Przechytrzyć Social Media, stanowiący jedną z kilku pozycji, jakie pojawiły się ostatnio w ofercie na temat social mediów. Jako, że coraz więcej osób jest zainteresowanych aktywną promocją w serwisach społecznościowych – fajnie, że pojawia się coraz więcej pozycji omawiających takie narzędzia w marketingu internetowym.
Czy książka spełniła moje oczekiwania oraz czy pokazuje jak przechytrzyć społecznościowe zawiłości serwisów XXI wieku?
Rozpoczynając po kolei, autor bardzo wartko wprowadza nas w wątki związane z social media marketingiem, pewnego rodzaju odskocznią jest kontekst reklamy kontekstowej i tu pierwsze odwołanie do Google, które tak na prawdę wciąż pozostaje w tle.Generalnie cała książka to bardzo duże przemieszanie wątków – czasami od instruktażu używania danego serwisu, po wynurzenia teoretyczne.
Z jednej strony mocno bazuje to na pokazaniu jak wartościowe jest dbanie całościowe o serwis – że podejmowane działania marketingu internetowego to nie tylko social media, ale i pozycjonowanie jak i content marketing. Jednak zaprawionym w boju może brakować konkretów – strategii krok po kroku, których zdecydowanie więcej spotkałem kartkując Erę Facebooka.
Nieco na koniec, chcąc nadrobić pewne braki mocnych i konkretnych wskazówek – autor oświeca nas jedną techniką, która co prawda jest trafna dla osób chcących podbijać serwisy społecznościowe, jednak jak na „Przechytrzyć social media” – raczej wpisuje się w katalog podstawowych pomysłów, niż social media ninja ;)
Książka mocno otwiera jednak umysł na świadomość mechanizmów social media, osoby potrafiące czytać między wierszami wyciągnąć z niej wiele wartościowych rzeczy, poznają także wiele zagadnień – choć nie kluczowych, to o charakterze strategicznym. Spory kawałek to kwestie geolokalizacji czy real time search, jednak wszystko osnute raczej w klimacie opowieści koncepcyjnej opisującej, dlaczego FB zależy na utrzymaniu własnych danych, dlaczego Google musiał wycofać się z projektu RTS i skąd pomysł na G+.
Szukając również innych opinii o książce, natrafiłem na podobne opinie, jak np. tekst Jacka Lipskiego:
"Nie wszystko złoto co się świeci i nie każda książka amerykańskiego guru social media jest godna uwagi. Książkę Bailyna spokojnie można sobie darować. Poza rozdziałem o konstruowaniu reklam fejsbukowych i opisie rywalizacji Facebook vs. Google, cała reszta nie rzuca na kolana. Moim zdaniem, nie wnosi nic nowego do dyskusji."
Dla osób początkujących książka może dać bardzo dobry kontekst tego czym są i jak funkcjonują media społecznościowe, może też stanowić iskrę do samodzielnego zmagania się z tworzeniem pomysłów jak zabłysnąć na Facebooku, YouTube czy innych serwisach. Nie znajdą jednak oni tam metod, wskazówek jak i konkretnych technik, jak tytułowe social media przechytrzyć. Dla pasjonatów social media marketingu, uważam pozycje za lekturę obowiązkową – pasjonaci powinni zapoznać się z wszystkim, nawet jeśli jest średniej jakości. Osoby oczekujące poradnika strategii marketingowych, powinny poszukać więcej informacji we wspomnianej już wyżej książce. -
Recenzja: admonkey.pl Sylwia, 2013-05-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podstawowym pytaniem odnośnie mediów społecznościowych, jakie stawia sobie środowisko marketingu internetowego, to jak wykorzystać portale społecznościowe i dostarczane przez nie morze informacji o użytkownikach, by osiągnąć wzrost popularności przedsiębiorstwa a co za tym idzie – zyski. Rąbek tajemnicy uchyla Evan Bailyn w książce „Przechytrzyć social media”, która ma pomóc firmom odnieść sukces i zarobić na mediach społecznościowych.
„Przechytrzyć social media” wbrew pozorom nie zawiera informacji o tym, jak dzięki niedozwolonym taktykom zyskać popularność w trzeciej fazie internetu. Bailyn przyrównuje obszar mediów społecznościowych do Dzikiego Zachodu – wprawdzie coraz lepiej go poznajemy, ale wciąż nasza wiedza jest zaledwie ziarnkiem piasku na plaży. Autor podkreśla, że jedynie konsekwentne działanie według zasad, które od czasu do czasu można w niewielkim stopniu nagiąć, w dłuższej perspektywie przyniesie najlepszy efekt. Żadnego spamowania, oszukiwania, ale tworzenie wartościowych treści i regularne dzielenie się nimi.
Cała publikacja zmierza do jednego – pokazania jak wykorzystać potęgę mediów społecznościowych do rozkwitu prowadzonego biznesu. Każdy z dziewięciu rozdziałów publikacji Bailyna to solidna dawka wiedzy na temat social mediów wynikająca z osobistego doświadczenia przedsiębiorcy internetowego. Na początku poznamy historię wojny między Google’a z Facebookiem i jej przełożenie na nasze życie. Potem przejdziemy do analiz, koncepcji i strategii działań, które obecnie, jak i w perspektywie kilku najbliższych lat mają pomóc odmienić oblicze przedsiębiorstwa, tak aby czerpało ono zyski z social mediów typu Facebook, Twitter czy LinkedIn. Nie brakuje również kluczowych informacji z zakresu sztuki pozycjonowania, które dobrze wykorzystane poprawią pozycje firmy w wynikach wyszukiwania lokalnego.
Bailyn twierdzi, że jego książka powinna zainteresować 80 proc. przeciętnych użytkowników mediów społecznościowych. Jednak ze względu na to, że odnosi się głównie do amerykańskiej rzeczywistości, przedsiębiorcy i osoby działające w branży marketingu internetowego na polskim rynku, mogą skorzystać na opisanych w niej mechanizmach głównie pod względem działań na Facebooku.
Co do samej lektury, to w czasie czytania „Przechytrzyć social media” niekiedy przerzucanie kilku stron do przodu z powodu znużenia treścią nie jest takie złe ;-) -
Recenzja: jaceklipski.pl Jacek Lipski, 2013-05-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Przechytrzyć social media? Po przeczytaniu ostatniej kartki i odłożeniu książki na półkę poczułem niepokój. Po chwili dotarło do mnie. Zostałem przechytrzony. Przez autora i słowa na okładce. Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych? Stawiam veto.
Nie wszystko złoto co się świeci i nie każda książka amerykańskiego guru social media jest godna uwagi. Książkę Bailyna spokojnie można sobie darować. Poza rozdziałem o konstruowaniu reklam fejsbukowych i opisie rywalizacji Facebook vs. Google, cała reszta nie rzuca na kolana. Moim zdaniem, nie wnosi nic nowego do dyskusji.
Podobno dzięki książce „Przechytrzyć social media” Czytelnik miał znaleźć się o krok przed konkurencją. Mocno wątpię. Myślę przede wszystkim o zaawansowanym użytkowniku mediów społecznościowych. Niestety nie jestem w stanie wyzerować swojej wiedzy zebranej w trakcie kilkuletnich doświadczeń i cofnąć się do punktu zero. Tak by móc ocenić książkę Bailyna z perspektywy początkującego użytkownika social media.
Sama książkę, dostępną w wydawnictwie internetowym OnePress, mogę co najwyżej polecić osobom, które dopiero wchodzą do świata social media. Stanowi przyzwoite źródło inspiracji dot. możliwości korzystania z reklam społecznościowych, wyszukiwania w czasie rzeczywistym, YouTube i Linkedina. Bardziej zaawansowani bez zbędnych wyrzutów sumienia mogą sobie książkę Bailyna odpuścić.
Książka „Przechytrzyć social media” stanowi kontynuację cyklu, którą rozpoczęło „Przechytrzyć Google”. Jej autor, Evan Baillyn jest amerykańskim przedsiębiorcą internetowym. -
Recenzja: magazynt3.pl 2013-05-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Opis historii i funkcji najpopularniejszych portali społecznościowych. Dzięki niej dowiesz się jak efektywnie korzystać z oferowanych przez nie możliwości i poznasz czynniki stanowiące o ich rozwoju.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna Miotk, 2013-03-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Aby wygrać, trzeba umieć grać – także w media społecznościowe, przekonuje Evan Baylin.
Sądziłam, że będzie to kolejna książka z gatunku jakie to social media stwarzają wspaniałe możliwości, dlatego zabierałam się do lektury z mieszanymi uczuciami. Trochę mi się nie chciało, bo sporo takich książek już przeczytałam, a do tego po kilku latach pracy w branży internetowej mam już bardziej realistyczne podejście do tego kanału komunikacji. Jednak trzygodzinna podróż z Warszawy do Krakowa skłoniła mnie to sięgnięcia po tę książkę. I zostałam zaskoczona.
Tymczasem Evan Baylin, autor książki „Przechytrzyć social media” zwraca uwagę na pewien często pomijany fakt: twórcy serwisów czy narzędzi internetowych owszem mają ciekawe i przydatne z punktu widzenia przeciętnego użytkownika narzędzia, ale przede wszystkim na tym użytkowniku chcą zarobić. Google chce się dowiedzieć, czego wyszukujemy, aby wyświetlać nam lepiej dopasowane do naszych zainteresować reklamy. Facebook chce wiedzieć, kim jesteśmy i kim są nasi znajomi – również po to, aby w przyszłości wprowadzić narzędzia reklamowe, które będą wyświetlały określone treści osobom o określonych zainteresowaniach. Jest to nieco przerażająca perspektywa. Umieszczamy w serwisie prywatne informacje i wydaje się on nam wręcz stworzony do kontaktów z naszymi znajomymi, a tymczasem jest to jedna wielka marketingowa baza danych, do której wkrótce dostęp uzyskają ci, którzy odpowiednio zapłacą za to twórcom serwisu.
Skoro tak, autor traktuje Facebooka czy Twittera jako narzędzie, które możemy wykorzystać do własnych celów. Znając jego reguły, możemy budować swoją osobistą markę czy też tworzyć popularne fanpages. Rzeczywistość serwisów społecznościowych jest dla Bailyna swego rodzaju grą – im lepiej w nią gramy, tym łatwiej jest nam zyskiwać popularność i budować swoją osobistą markę, czy też budować markę naszego produktu. Autor dzieli się z nami wiedzą na temat mechanizmów tych gier, a także osobistym doświadczeniem zapalonego gracza (i pozycjonera SEO). Przewiduje również, w którym kierunku może pójść rozwój poszczególnych serwisów w najbliższej przyszłości. Przedstawia też skuteczne w danym serwisie metody sprzedaży. Zachęca, aby budować swoją osobistą markę nie tylko online, ale również offline, dzieląc się swoimi doświadczeniami jako prelegent konferencji branżowych.
Zabrakło mi, to nawiązania do grywalizacji czy też gamifikacji jako istotnego trendu biznesowego oraz wzmianki o tych rozwiązaniach społecznościowych, które swoich użytkowników zachęcają przede wszystkim do rywalizacji o status i budowania sobie sieci kontaktów, aby potwierdzić nasz wysoki status w internetowej społeczności. Klout i pokrewne serwisy są tutaj bardzo dobrym przykładem. Myślę, że grywalizacja jako punkt wyjścia takiej książki dałaby jej dobrą podstawę teoretyczną, a zarazem dobrze uporządkowała główne idee – niestety, tutaj czegoś takiego zabrakło. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-03-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Przechytrzyć social media" podejmuje się przy wsparciu Onepressu Evan Bailyn. Przede wszystkim akcentuje on rolę indywidualnych wyborów internetowych, które umiejętnie wykorzystane okazać się mogą cenną informacją na temat zbiorowych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Przy okazji tej lektury, poznajemy także barwną historię pojedynku Google-Facebook oraz podziwiamy umiejętność czerpania kolosalnych zysków z mediów społecznościowych.
Autor oferuje także prognozy, analizy i-co najważniejsze - praktyczne porady. Przydadzą się, bo ile by na social media nie wybrzydzać, na razie nie jesteśmy w stanie wyplątać się z tej sieci. Chyba, że ktoś wymyśli coś równie wciągającego...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Outsmarting Social Media: Profiting in the Age of Friendship Marketing
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5530-4, 9788324655304
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-02-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5531-1, 9788324655311
- Data wydania ebooka :
- 2013-03-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 12056
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Rozwój Facebooka (22)
- Problem Google (27)
- Artyleria Google (30)
- Nadchodzące rozstrzygnięcie (31)
- Ewolucja algorytmu społecznościowego (36)
- Twórcy trendów na Facebooku (37)
- Jak zostać twórcą trendów na Facebooku (40)
- Stwórz bazę fanów (41)
- Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu (44)
- Reklamy na Facebooku (47)
- Pogoń Google za twórcami trendów (52)
- Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów (55)
- Odkrycia społecznościowe (58)
- W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych (60)
- Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
- Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy (63)
- Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności (64)
- Bardziej spersonalizowane oferty (64)
- Propozycje prezentów urodzinowych (64)
- Odkrycia kontekstowe (65)
- Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)
- Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
- Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
- Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
- Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
- Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi (79)
- Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy (82)
- Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 (83)
- Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
- Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)
- Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
- Miejsce w katalogu (93)
- Linki (94)
- Odległość od szukającego (94)
- Nazwa firmy (95)
- Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
- Recenzje (97)
- Interakcje społecznościowe (97)
- Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji (97)
- Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
- Dane społecznościowe a spotkania lokalne (104)
- Jak stać się wartościowym (108)
- Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe (111)
- Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
- Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
- Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi (115)
- Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
- Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa (123)
- Zarabianie w każdym medium (124)
- "Ludzka Pandora" (133)
- Dane społecznościowe ratują życie (136)
- Jak działają "ludzie podobni do Ciebie" (138)
- Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd (140)
- Facebook a przyszłość danych społecznościowych (143)
- Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
- Jak myśleć o reklamach na Facebooku (148)
- Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku (153)
- Dobierz pasującą grafikę (154)
- Jasno nawołuj do działania (154)
- Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
- Nie zanudzaj użytkowników (155)
- Używaj emocjonalnego języka (155)
- Bądź pozytywny (156)
- Uprość język (156)
- Nie pożądaj seksownych grafik (156)
- Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
- Nagradzaj swoich fanów (157)
- Dobre i złe reklamy (157)
- Dobre reklamy (157)
- Złe reklamy (160)
- Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż (162)
- Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)
- Przyciąganie uwagi na YouTubie (170)
- Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (174)
- Przemawiać do sukcesu (176)
- Zbuduj swoją biografię (176)
- Przemawiaj, gdzie się da (178)
- Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji (179)
- Zgłaszaj udział w wielu konferencjach (179)
- Twórz kreatywne prezentacje (179)
- Zarządzanie swoją reputacją w internecie (181)
- Kilka słów końcowych (182)
O autorze (11)
Wprowadzenie (13)
1. Starcie internetowych gigantów (21)
2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)
3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)
4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)
5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)
6. Czerpanie zysków z mediów społecznościowych (107)
7. Możliwości danych społecznościowych (131)
8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)
9. Przechytrzyć wszystko inne (169)
Skorowidz (183)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przewodnik po inżynierii detekcji, przeznaczony dla inżynierów zabezpieczeń i analityków bezpieczeństwa. Zaprezentowano w nim praktyczną metodologię planowania, budowy i walidacji mechanizmów wykrywania zagrożeń. Opisano zasady pracy z frameworkami służącymi do testowania i uwierzytelniania programu inżynierii detekcji. Książka zawiera przykłady dotyczące zagadnień z całego cyklu, od utworzenia reguły detekcji po jej walidację, a omawianej tematyce towarzyszy bogaty zestaw samouczków, projektów i pytań sprawdzających. To doskonałe źródło wiedzy o zasadach pracy inżyniera detekcji i o ciągłym rozwoju tej dziedziny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Autodesk Fusion 360 jest kompleksowym oprogramowaniem chmurowym, dzięki któremu stworzysz nawet bardzo rozbudowane zunifikowane projekty w 3D. W razie potrzeby wykonasz w nim również symulacje, przygotujesz dokumentację projektu i opracujesz jego dane. Fusion 360 łączy funkcje 3D CAD, CAM, CAE i PCB. Pozwala między innymi realizować zadania z zakresu wzornictwa przemysłowego, projektowania mechanicznego i symulacji obliczeniowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Zrób pierwszy krok w stronę fascynującego świata automatyzacji zadań. Poznaj PowerShell, potężne narzędzie, które ułatwia pracę administratorów na całym świecie, i zaprzęgnij go do pracy. Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się krótkimi i nieskomplikowanymi poleceniami będziesz w stanie łatwo i szybko wykonywać czynności, których realizacja wymagała dotąd znacznie większego wysiłku. Słowem, robić więcej, robiąc mniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Przechytrzyć social media Evan Bailyn (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie