TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty
- Autor:
- Adam Freeman
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Apress
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 552
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
Adam Freeman
Opis
książki
:
TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty
JavaScript dojrzał i stał się pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu, jednak uzyskiwanie naprawdę dobrych efektów wymaga sporych umiejętności. Z tego powodu warto zainteresować się TypeScriptem, który w porównaniu z JavaScriptem o wiele lepiej spisuje się jako język programowania profesjonalnych aplikacji internetowych. Ich projektant, programujący w TypeScripcie, może przy tym łatwo skorzystać z wielu popularnych frameworków. W ten stosunkowo prosty sposób w pełni wykorzystuje możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.
W książce między innymi:
- przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia
- solidne podstawy TypeScriptu
- tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera
- rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie
- testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
TypeScript: programuj jak zawodowiec i twórz bogate aplikacje!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotnego użycia, jak projektować strukturę aplikacji, a także omówiono zasady tworzenia poprawnych formularzy. Opisano też procesy definiowania stylów dla komponentów biblioteki React, jak również ich optymalizowania w celu przyspieszenia aplikacji i zwiększenia ich responsywności. Nie zabrakło szczegółowego omówienia technik tworzenia zestawów efektywnych testów, ponadto znalazły się tutaj informacje na temat korzystania z takich narzędzi jak służący do testowania Enzyme, React Router czy ułatwiający ciągłą integrację CircleCI. Zdobywanie umiejętności niezbędnych do zbudowania działającej aplikacji ułatwiają liczne przykłady, wskazówki i fragmenty kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
JavaScript jest obecnie pełnowartościowym językiem programowania — wszechstronnym, elastycznym i pozwalającym na tworzenie wydajnego kodu. Społeczność skupiona wokół JavaScriptu udostępniła wiele przydatnych frameworków i bibliotek. Wśród nich wyjątkowo ciekawą propozycją jest React — popularna biblioteka przeznaczona do tworzenia nowoczesnych, dynamicznych aplikacji. To narzędzie, które w stosunkowo prosty sposób pozwala na pełne wykorzystanie możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych — wystarczy wiedzieć, jak technologie JavaScript, CSS i HTML działają w przeglądarce WWW.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł (-50%) -
Promocja
JavaScript jest niezwykle uniwersalnym językiem programowania. Idealnie sprawdza się na przykład w projektowaniu wszelkiego rodzaju aplikacji internetowych - od działających pod przeglądarkami, przez te pisane na urządzenia mobilne, po aplikacje, które obsługują smart TV i inne inteligentne urządzenia domowe. W związku z tym wokół JavaScriptu powstał cały ekosystem narzędzi wspomagających i rozszerzających możliwości tego języka. Wystarczy wspomnieć platformę programistyczną Electron, pozwalającą tworzyć aplikacje imitujące oprogramowanie desktopowe, popularny wśród developerów edytor kodu Visual Studio Code, a także rozmaite frameworki i biblioteki ułatwiające codzienną pracę programistom JavaScriptu- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Explore Node.js with practical examples that will teach you how to utilize open-source packages for real-world solutions. Gain the skills to develop and deploy server-side applications that enhance your client-side projects.
- pkt
Mastering Node.js Web Development. Go on a comprehensive journey from fundamentals to advanced web development with Node.js Mastering Node.js Web Development. Go on a comprehensive journey from fundamentals to advanced web development with Node.js
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Promocja
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
99.00 zł (-70%) -
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka została w całości poświęcona szkieletowi AngularJS. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób przygotować środowisko programistyczne, zbudować pierwszą aplikację i uzyskać dostęp do kontekstu. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z możliwościami biblioteki Bootstrap oraz przejdziesz krótki kurs programowania w języku JavaScript. W części drugiej szczególny nacisk został położony na detale związane z pracą z AngularJS. Dowiesz się stąd, jak korzystać z dyrektyw, tworzyć własne dyrektywy oraz używać kontrolerów i zakresów. Ostatnia część książki została poświęcona pracy z modułami i usługami. Odkryjesz tu, jak pobrać dane z usług sieciowych, przetworzyć je i zaprezentować użytkownikowi. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty pracującego z AngularJS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII
Niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII
Czasowo niedostępna
-
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Apress
-
Promocja
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika opracowanego przez specjalistów dla profesjonalistów. Dowiesz się z niego, czym jest rozproszona kontrola wersji i jakie daje korzyści. Poznasz poszczególne funkcjonalności Gita i nauczysz się je rozbudowywać tak, aby zaspokajały nawet najbardziej wyrafinowane potrzeby. W książce znalazły się również wyczerpujące opisy funkcji dostępnych w Git 2.0, a także omówienie systemu usług GitHub i jego zalet. Istotną zmianą w nowym wydaniu podręcznika jest uwzględnienie w znaczącej większości prezentowanych przykładów protokołu HTTP w miejsce SSH — co stanowi odpowiedź na rosnącą popularność HTTP.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które dobrze poznały podstawy języka SQL i chcą nabrać biegłości w praktycznym zastosowaniu jego zaawansowanych funkcji. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane poprzez stopniową rozbudowę i zwiększanie złożoności prostych zapytań SQL. Omówiono takie techniki jak korelacja widoku osadzonego, operacje na zbiorach, analiza dzienników zdarzeń, a także sposoby używania klauzul, między innymi MODEL czy MATCH_RECOGNIZE. Znalazło się tu mnóstwo przykładów kodu SQL, skonstruowanego tak, aby maksymalnie ułatwić zrozumienie prezentowanych treści. To pomoże Ci zdobyć umiejętności, dzięki którym wydajność i wygoda użytkowania Twoich aplikacji istotnie się zwiększą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Niedostępna
-
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Czasowo niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
W tej książce wyczerpująco przedstawiono nowoczesne metody rozwiązywania problemów obliczeniowych z tak różnych dziedzin, jak badania naukowe, inżynieria, finanse czy analiza danych za pomocą Pythona i jego bibliotek. Omówiono również wiele technik, w tym obliczenia oparte na tablicach, obliczenia symboliczne, metody wizualizacji danych, numeryczne operacje wejścia-wyjścia, rozwiązywanie równań, optymalizacja, interpolacja czy całkowanie. Pokazano także, jak rozwiązywać problemy obliczeniowe charakterystyczne dla takich dziedzin jak rozwiązywanie równań różniczkowych, analiza danych, modelowanie statystyczne i uczenie maszynowe. Znalazło się tu też wiele studiów przypadków, ukazujących zastosowanie Pythona w analizie danych i statystyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest znakomitym przewodnikiem, dzięki któremu zaczniesz tworzyć wydajne i bezbłędne aplikacje w Pythonie. Zaczniesz od formatowania i dokumentowania kodu, umiejętnego stosowania wbudowanych struktur, stosowania modułów i metaklas. W ten sposób nauczysz się pisać uporządkowany kod. Potem poznasz nowe funkcjonalności języka Python i dowiesz się, jak efektywnie z nich korzystać. Następnie dowiesz się, jak wykorzystywać zaawansowane cechy języka, takie jak programowanie asynchroniczne, określanie typów danych i obsługa ścieżek, a także jak diagnozować kod, wykonywać testy jednostkowe i integracyjne oraz przygotowywać kod do uruchomienia w środowisku produkcyjnym. Na końcu poznasz najważniejsze narzędzia przeznaczone do szybkiego tworzenia kodu, zarządzania jego wersjami i weryfikowania poprawności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
(35,91 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Essential TypeScript: From Beginner to Pro
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6531-5, 9788328365315
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-06-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6532-2, 9788328365322
- Data wydania ebooka :
- 2020-06-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 107925
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Apress
Spis treści książki
- O autorze
- O recenzencie technicznym
- Część I. Zaczynamy
- Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie
- Przygotowanie systemu
- Krok 1. Instalowanie Node.js
- Krok 2. Instalowanie Gita
- Krok 3. Instalowanie TypeScriptu
- Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu
- Utworzenie projektu
- Inicjalizacja projektu
- Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora
- Tworzenie pliku kodu TypeScriptu
- Kompilowanie i uruchamianie kodu
- Definiowanie modelu danych
- Tworzenie klasy kolekcji elementów listy rzeczy do zrobienia
- Implementowanie podstawowych funkcji modelu danych
- Dodawanie funkcji do klasy kolekcji
- Zapewnienie dostępu do elementów listy rzeczy do zrobienia
- Usuwanie wykonanych zadań
- Obsługa licznika elementów
- Używanie pakietu zewnętrznego
- Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu
- Dodawanie poleceń
- Filtrowanie elementów
- Dodawanie zadań
- Oznaczanie zadania jako wykonanego
- Trwałe przechowywanie danych
- Stosowanie klasy trwałego magazynu danych
- Podsumowanie
- Przygotowanie systemu
- Rozdział 2. Poznajemy TypeScript
- Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
- Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
- Poznajemy ograniczenia funkcji związanych z produktywnością
- Poznawanie wersji JavaScriptu
- Poznawanie ograniczeń wersji JavaScriptu
- Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
- Co powinieneś wiedzieć?
- Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
- Jaka jest struktura książki?
- Czy w książce znajdziesz wiele przykładów?
- Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu?
- Podsumowanie
- Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
- Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I
- Przygotowanie projektu
- Zagmatwany JavaScript
- Typy języka JavaScript
- Praca z podstawowymi typami danych
- Koercja typu
- Unikanie niechcianej koercji typu
- Wartość jawnie stosowanej koercji typu
- Praca z funkcją
- Praca z wynikiem działania funkcji
- Unikanie problemów z błędnym dopasowaniem argumentu
- Używanie funkcji strzałki
- Praca z tablicą
- Używanie operatora rozwinięcia w tablicy
- Praca z obiektem
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
- Zabezpieczenie przed niezdefiniowanymi obiektami i właściwościami
- Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie
- Definiowanie funkcji typu getter i setter
- Definiowanie metod
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
- Słowo kluczowe this
- Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach
- Słowo kluczowe this w metodach
- Zmiana zachowania słowa kluczowego this
- Słowo kluczowe this w funkcji strzałki
- Powrót do problemu początkowego
- Podsumowanie
- Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II
- Przygotowanie projektu
- Dziedziczenie obiektu JavaScriptu
- Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu
- Tworzenie własnych właściwości
- Używanie funkcji konstruktora
- Łączenie funkcji konstruktora
- Sprawdzanie typu prototypu
- Definiowanie statycznych właściwości i metod
- Używanie klas JavaScriptu
- Używanie dziedziczenia w klasach
- Definiowanie metody statycznej
- Używanie iteratorów i generatorów
- Używanie generatora
- Definiowanie obiektów pozwalających na iterację
- Używanie kolekcji JavaScriptu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map
- Używanie wartości typu Symbol jako kluczy w obiekcie Map
- Przechowywanie danych według indeksu
- Używanie modułów
- Tworzenie modułu JavaScriptu
- Używanie modułu JavaScriptu
- Eksportowanie funkcji z modułu
- Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych
- Podsumowanie
- Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu
- Przygotowanie projektu
- Struktura projektu
- Używanie menedżera pakietów Node
- Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu
- Kompilacja kodu TypeScriptu
- Błędy generowane przez kompilator
- Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu
- Automatyczne wykonywanie kodu po kompilacji
- Uruchamianie kompilatora za pomocą menedżera pakietów Node
- Używanie funkcjonalności wersjonowania celu
- Wybór plików biblioteki do kompilacji
- Wybór formatu modułu
- Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora
- Podsumowanie
- Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu
- Przygotowanie projektu
- Debugowanie kodu TypeScriptu
- Przygotowanie do debugowania
- Dodawanie punktów przerwania
- Używanie Visual Studio Code do debugowania
- Używanie zintegrowanego debuggera Node.js
- Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js
- Przygotowanie do debugowania
- Używanie lintera TypeScriptu
- Wyłączanie reguł lintowania
- Testy jednostkowe w TypeScripcie
- Konfigurowanie frameworka testów
- Tworzenie testów jednostkowych
- Uruchamianie frameworka testów
- Podsumowanie
- Część II. Praca z językiem TypeScript
- Rozdział 7. Typowanie statyczne
- Przygotowanie projektu
- Typy statyczne
- Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu
- Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego
- Używanie typu any
- Używanie niejawnie zdefiniowanego typu any
- Wyłączenie niejawnego używania typu any
- Używanie unii typów
- Używanie asercji typu
- Asercja typu nieoczekiwanego
- Używanie wartownika typu
- Używanie typu never
- Używanie typu unknown
- Używanie typów null
- Ograniczenie przypisywania wartości null
- Usunięcie null z unii za pomocą asercji
- Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu
- Używanie asercji ostatecznego przypisania
- Podsumowanie
- Rozdział 8. Używanie funkcji
- Przygotowanie projektu
- Definiowanie funkcji
- Ponowne definiowanie funkcji
- Parametry funkcji
- Używanie parametrów opcjonalnych
- Używanie parametru z wartością domyślną
- Używanie parametru resztowego
- Stosowanie adnotacji typu dla parametrów funkcji
- Kontrolowanie wartości null parametru
- Wynik działania funkcji
- Wyłączenie niejawnego zwracania wartości przez funkcję
- Używanie adnotacji typu dla wyniku działania funkcji
- Definiowanie funkcji typu void
- Przeciążanie typu funkcji
- Podsumowanie
- Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia
- Przygotowanie projektu
- Praca z tablicami
- Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy
- Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy
- Unikanie problemów z pustą tablicą
- Problemy związane z tablicą typu never
- Krotka
- Przetwarzanie krotki
- Używanie typów krotki
- Wyliczenie
- Sposób działania wyliczenia
- Używanie wartości wyliczenia
- Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego
- Ograniczenia typu wyliczeniowego
- Ograniczenia związane ze sprawdzaniem typu
- Ograniczenia wartownika typu
- Używanie wyliczenia w postaci stałej
- Sposób działania wyliczenia
- Używanie typu literału wartości
- Używanie w funkcji typu literałów wartości
- Łączenie typów wartości w typie literałów wartości
- Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości
- Używanie aliasu typu
- Podsumowanie
- Rozdział 10. Praca z obiektami
- Przygotowanie projektu
- Praca z obiektami
- Używanie adnotacji kształtu typu obiektu
- Dopasowanie kształtu typu obiektu
- Używanie właściwości opcjonalnych dla nieregularnych kształtów
- Dołączanie metod w kształcie typu
- Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod
- Używanie aliasu typu dla kształtu typu
- Radzenie sobie z nadmiarem właściwości
- Używanie unii kształtu typu
- Typy właściwości unii
- Używanie wartownika typu dla obiektu
- Wartownik typu poprzez sprawdzanie właściwości
- Wartownik typu z funkcją predykatu
- Używanie złączenia typów
- Używanie złączenia do korelacji danych
- Łączenie złączeń
- Złączanie właściwości tego samego typu
- Złączanie właściwości różnych typów
- Łączenie metod
- Podsumowanie
- Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami
- Przygotowanie projektu
- Używanie funkcji konstruktora
- Używanie klas
- Używanie słów kluczowych kontroli dostępu
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu
- Upraszczanie klasy konstruktora
- Używanie dziedziczenia klas
- Automatyczne określanie typu podklasy
- Używanie klasy abstrakcyjnej
- Wartownik typu klasy abstrakcyjnej
- Używanie interfejsu
- Implementowanie wielu interfejsów
- Rozszerzanie interfejsu
- Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu
- Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
- Wartownik typu interfejsu
- Dynamiczne tworzenie właściwości
- Podsumowanie
- Rozdział 12. Używanie typów generycznych
- Przygotowanie projektu
- Zrozumienie problemu
- Dodawanie obsługi innego typu
- Tworzenie klasy generycznej
- Argumenty typu generycznego
- Używanie argumentów innego typu
- Ograniczanie wartości typu generycznego
- Ograniczanie typu generycznego za pomocą kształtu
- Definiowanie parametrów wielu typów
- Stosowanie parametru typu w metodzie
- Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu
- Rozszerzanie klasy generycznej
- Dodawanie funkcjonalności do istniejących parametrów typu
- Ustawienie na stałe parametru typu generycznego
- Ograniczanie parametru typu generycznego
- Wartownik typu generycznego
- Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej
- Definiowanie interfejsu generycznego
- Rozszerzanie interfejsu generycznego
- Implementacja interfejsu generycznego
- Przekazywanie parametru typu generycznego
- Ograniczenie lub określenie na stałe parametru typu generycznego
- Tworzenie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
- Podsumowanie
- Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne
- Przygotowanie projektu
- Używanie kolekcji generycznych
- Używanie iteratorów generycznych
- Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji
- Tworzenie klasy umożliwiającej iterację
- Używanie typów indeksu
- Używanie zapytania typu indeksu
- Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu
- Używanie zindeksowanego operatora dostępu
- Używanie typu indeksu dla klasy Collection<T>
- Używanie mapowania typu
- Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym
- Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości
- Mapowanie określonych właściwości
- Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie
- Tworzenie typu z użyciem mapowania
- Używanie typów warunkowych
- Zagnieżdżanie typów warunkowych
- Używanie typu warunkowego w klasie generycznej
- Używanie typów warunkowych z uniami typów
- Używanie wbudowanych dystrybucyjnych typów warunkowych
- Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów
- Identyfikowanie właściwości określonego typu
- Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach
- Ustalanie typu funkcji
- Podsumowanie
- Rozdział 14. Praca z JavaScriptem
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu
- Praca z JavaScriptem
- Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji
- Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu
- Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu
- Używanie komentarzy do opisywania typów
- Używanie plików deklaracji typu
- Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne
- Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed
- Używanie pakietów zawierających deklaracje typu
- Generowanie plików deklaracji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Część III. Tworzenie aplikacji internetowych
- Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I
- Przygotowanie projektu
- Przygotowanie zestawu narzędzi
- Dodawanie obsługi paczek
- Dodawanie programistycznego serwera WWW
- Utworzenie modelu danych
- Utworzenie źródła danych
- Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM
- Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS
- Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a
- Sposób działania JSX
- Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack
- Tworzenie funkcji fabryki
- Używanie klasy JSX
- Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX
- Dodawanie funkcjonalności do aplikacji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień
- Podsumowanie
- Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie usługi sieciowej
- Wykorzystanie źródła danych w aplikacji
- Używanie dekoratorów
- Używanie metadanych dekoratora
- Dokończenie aplikacji
- Dodawanie klasy Header
- Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia
- Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia
- Zakończenie pracy nad aplikacją
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Instalowanie Dockera
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchomienie przykładowej aplikacji
- Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular
- Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara
- Poznajemy dwa kompilatory Angulara
- Utworzenie modelu danych
- Utworzenie źródła danych
- Utworzenie implementacji klasy źródła danych
- Konfigurowanie źródła danych
- Wyświetlenie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie przycisków kategorii
- Utworzenie nagłówka
- Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka
- Konfigurowanie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II
- Przygotowanie projektu
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Tworzenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie React
- Definiowanie typów encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Przygotowanie i przetestowanie komponentów
- Utworzenie magazynu danych
- Utworzenie klasy żądania HTTP
- Połączenie komponentów z magazynem danych
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie w Vue.js
- Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js
- Utworzenie klas encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Tworzenie i testowanie komponentów
- Utworzenie magazynu danych
- Utworzenie dekoratorów magazynu danych
- Połączenie komponentów z magazynem danych
- Dodawanie obsługi usługi sieciowej
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przewodnik po inżynierii detekcji, przeznaczony dla inżynierów zabezpieczeń i analityków bezpieczeństwa. Zaprezentowano w nim praktyczną metodologię planowania, budowy i walidacji mechanizmów wykrywania zagrożeń. Opisano zasady pracy z frameworkami służącymi do testowania i uwierzytelniania programu inżynierii detekcji. Książka zawiera przykłady dotyczące zagadnień z całego cyklu, od utworzenia reguły detekcji po jej walidację, a omawianej tematyce towarzyszy bogaty zestaw samouczków, projektów i pytań sprawdzających. To doskonałe źródło wiedzy o zasadach pracy inżyniera detekcji i o ciągłym rozwoju tej dziedziny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Autodesk Fusion 360 jest kompleksowym oprogramowaniem chmurowym, dzięki któremu stworzysz nawet bardzo rozbudowane zunifikowane projekty w 3D. W razie potrzeby wykonasz w nim również symulacje, przygotujesz dokumentację projektu i opracujesz jego dane. Fusion 360 łączy funkcje 3D CAD, CAM, CAE i PCB. Pozwala między innymi realizować zadania z zakresu wzornictwa przemysłowego, projektowania mechanicznego i symulacji obliczeniowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Zrób pierwszy krok w stronę fascynującego świata automatyzacji zadań. Poznaj PowerShell, potężne narzędzie, które ułatwia pracę administratorów na całym świecie, i zaprzęgnij go do pracy. Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się krótkimi i nieskomplikowanymi poleceniami będziesz w stanie łatwo i szybko wykonywać czynności, których realizacja wymagała dotąd znacznie większego wysiłku. Słowem, robić więcej, robiąc mniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty Adam Freeman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie