E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
- Autor:
- Maciej Dutko
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Standard
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 69
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Postaw na biznes w sieci!
- Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
- Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
- Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem
Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
- Tworzenie sugestywnych ofert
- 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
- Komunikacja biznesowa z e-klientem
- "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
- Telepraca w biznesie
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- E-marketing
- Prawo a e-przedsiębiorczość
- Pomysł na e-biznes
Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!
Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.93 zł
49.90 zł (-34%) -
Promocja
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie… Przy czym wyrażenie „najlepsza cena” dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ― i tak to się toczy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.00 zł (-34%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
63.36 zł
99.00 zł (-36%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%)
O autorze książki
Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
106.47 zł
169.00 zł (-37%) -
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełniają te same typowe błędy. Sprzedajesz mało/średnio/dużo? To nie ma znaczenia – poznasz uniwersalne techniki i zasady niezależne od skali sprzedaży (szkoliłem z nich tysiące małych, jednoosobowych firm, jak i duże spółki giełdowe)! Twoja konkurencja sprzedaje lepiej niż Ty? Może była już na szkoleniu "E-biznes do Kwadratu"?;)
- Videokurs pkt
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Czasowo niedostępna
-
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe — biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!
- Druk pkt
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
Niedostępna
-
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
Niedostępna
-
Promocja
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle. Ta książka ma być kołem ratunkowym, a jednocześnie kursem pły- ePub + Mobi pkt
(35,20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł (-20%) -
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze w
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem dosk- ePub + Mobi pkt
(35,20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł (-20%) -
Promocja
Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu domenami można zbić majątek, i jak to zrobić? Kto i dlaczego jest w stanie zapłacić kilkanaście milionów do- ePub + Mobi pkt
(31,20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł (-20%)
Zobacz pozostałe książki z serii Standard
-
Nowość Bestseller Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.00 zł (-34%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz KiszłoRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę nietypowo, bo od osoby autora książki, czyli Macieja Dutko. Podziwiam jego umiejętność autokreacji i tworzenia środowiska biznesowego. Jest idealnym przykładem osoby dbającej o markę osobistą. Tym samym w mojej ocenie jest jedną z czołowych postaci polskiego e-biznesu. Posłodziłem.
CZEGO SIĘ DOWIESZ Z TEJ KSIĄŻKI:
- Tworzenie sugestywnych treści
- Sposoby, aby zniechęcić do siebie klienta
- Komunikacja z klientem
- Telepraca
- Budowanie konkurencyjności
- E-marketing
- Prawo a przedsiębiorczość
- Pomysł na e-biznes
Żaden rozdział nie został potraktowany po macoszemu, ale zdecydowanie dominuje sprzedaż przez serwis aukcyjny Allegro i ewentualny nabywca musi być na to gotowym. Na szczęście treści przydadzą się również osobom, które planują posiadać własny sklep internetowy. Maciej nie nauczy cię jak stawiać własny sklep, ale doskonale wyjaśni podstawy prowadzenia własnego biznesu w sieci. Jest znakomita, gdy dopiero się przymierzasz. Świetna, gdy już własny sklep prowadzisz, ale robisz to relatywnie od niedawna i chcesz się w tym doskonalić. -
Recenzja: górowianka Anna SikorskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dawno, dawno temu ludzie chcący się wzbogacić musieli podróżować od miasta do miasta, by sprzedać swoje towary. Brak konkurencji sprzyjał sprzedaży towarów, które kupowano nawet od gburów i oszustów. Dziś sprzedawcy podróżują wirtualnie: muszą być na wyciągnięcie ręki klienta oraz pracować nad konkurencyjnością. To wiąże się ze stworzeniem rzetelnego biznesu z wizerunkiem życzliwego sprzedawcy, który zawsze chętnie pomoże zainteresowanemu produktem. Internet daje wielkie możliwości. Kupować można o każdej porze dnia i nocy, a ideałem obsługi klienta jest natychmiastowa odpowiedź wzbudzająca sympatię pytającego i jego chęć kupienia towaru. Po wpłaceniu pieniędzy przez kupującego i dostarczeniu towaru transakcja się kończy. Może być inaczej.
Co zrobić, żeby ludzie odwiedzali nasze strony? Jak przyciągnąć klientów? W jaki sposób rozmawiać ze zainteresowanymi? Jak tworzyć wizerunek firmy? Jak zyskać stałych odbiorców? – na te pytania odpowiada Maciej Dutko w książce „E-biznes. Poradnik praktyka”. Muszę szczerze przyznać, że dawno nie czytałam tak świetnie napisanej książki o e-biznesie. Autor podaje konkretne przykłady, bardzo dobrze definiuje problemy, wskazuje luki, wady, podaje przykłady bardzo dobrych rozwiązań. W całej jego pracy widać solidny warsztat badacza, który dąży do perfekcji. To sprawia, że z jego książki nie tylko dowiemy się o możliwościach, jakie daje nam Internet, ale również nauczy nas prowadzenia obserwacji własnej firmy oraz kształtowania wyglądu strony i pojawiających się na niej treści, które nie tylko przyciągną odwiedzających, ale sprawią, że oni będą odwiedzać je częściej. Całość opisana żywym, prostym językiem, dzięki czemu czytelnik nawet nie zauważy, kiedy skończy książkę. Podanie konkretnych negatywnych przykładów pozwoli odbiorcy znaleźć błędy we własnym e-biznesie, a nawet blogu.
„E-biznes. Poradnik praktyka” Macieja Dutko polecam wszystkim, którzy chcą w Internecie przyciągnąć do siebie odbiorców i ich utrzymać. Jest to doskonały zbiór porad dla początkujących. U mnie książka ma wielki plus za "nieamerykański" styl pisania (książka nie jest przegadana). Na minimalnej ilości stron dowiadujemy się konkretów. -
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian Jakubiec, 2013-08-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niedawno ukazało się odświeżone wydanie książki E-Biznes Poradnik Praktyka, którą miałem okazję przeczytać i dziś podzielę się z wami krótką recenzją tej publikacji. Sama w sobie nie jest zbyt gruba, czyta się ją lekko i dosyć sprawnie, w sumie zajęło mi to 3-4 dni na spokojnie.
Książka to faktycznie zbiór konkretnych informacji wynikających z praktyki autora, co wielokrotnie można zauważyć – dzieli się on przykładami z sal szkoleniowych, z własnego e-biznesu (również wpadkami co szczególnie uczące), jak i z obsługiwanych klientów. W książce dominuje tematyka ofert i ich tworzenia, obsługi klienta która przewija się przez sporą część oraz mocno w tle aukcje internetowe, które stanowią odniesienie bardzo wielu tematów.
Czytając tą książkę dostaniesz garść praktycznych porad:
- jakich błędów nie popełniać w e-biznesie,
- jak stworzyć efektywną ofertę sprzedażową swojego produktu lub usługi,
- odrobinę typografii,
- kwestii obsługi klienta i podnoszenia jakości swoich usług,
- badań marketingowych jak chociażby mystry shopping oraz wielu innych tematów.
W dwóch słowach, można to określić: praktyczna i wartka, choć niejeden z czytelników może odnieść wrażenie, że autor chciał całość swojej wiedzy i doświadczenia chciał zmieścić w jednej książce – co powoduje taki rozstrzał tematów, uproszczenia. To co stanowi atut, to to że książka w dużym stopniu uwrażliwia na kwestię zaangażowania i uczciwości w e-biznesie i tego, że każdym swoim działaniem w sieci budujemy swój wizerunek (e-PR).
Z wad myślę, że jak dla mnie rozdział poświęcony telepracy jest nie trafiony, a może tylko jego umiejscowienie dziwi? Po prostu od tak w połowie autor postanowił nas wprowadzić w zagadnienia pracy na odległość, które szczerze mówiąc wnoszą z całej książki najmniej. Nie umknęła również mojej uwadze nieco mylne (a może to tylko kwestia braku przyuważenia przy wznowieniu?) informacja odnośnie pozycjonowania, gdzie jak podaje autor:
„…nota w rankingu wyszukiwarki Google, decydująca o widoczności strony w wynikach. Wynik ten dodatkowo podnoszą odpowiednio dobrane metadane (słowa kluczowe, krótki opis witryny)…” (s. 149)
Z całym szacunkiem dla wiedzy autora, jednak metadane słów kluczowych czy opisu nie mają wpływu na pozycjonowanie, co potwierdziły prowadzone przeze mnie testy.
Wracając do książki i jej zawartości – wspomniany rozstrzał tematyczny sugeruje raczej, że jest to pozycja dla osób początkujących w temacie, chcących rozpocząć od czegoś wprowadzającego, ogólnego. Moim zdaniem, warta przeczytania, jeśli ktoś chce usprawnić niektóre aspekty swojego młodego e-biznesu (mi osobiście dała odrobinę inspiracji do pewnych działań), lub dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją e-biznesową przygodę. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sobie radzić w e-biznesie, czyli realne zyski w wirtualnym świecie
Dwa bardzo praktyczne poradniki wydane przez One Press/Helion z pewnością ułatwią pracę tym, którzy postawili na e-biznes. „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" - taką propozycję gotowych odpowiedzi na temat robienia „interesów" w przestrzeni wirtualnej składa grupa autorów One Pressu. Pokazują oni, jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet.
Poradnik to o tyle niezbędny, że nie tylko coraz więcej kupujemy, ale i sprzedajemy przez internet, a polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ponad 21,5 mld zł. Nic dziwnego, że z roku na rok rośnie rzesza zainteresowanych tym, by stworzyć własny punkt usługowy czy sklep w internecie. Wtedy też pojawiają się pierwsze pytania. Niektóre już na etapie planowania biznesu, inne -w chwili rozpoczęcia działalności.
Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu, choćby poprzez proponowaną lekturę.
Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Podpowiadają, jak promować firmy w sieci, prezentują specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym oraz poruszają tematy, o których często zapomina się lub je lekceważy - kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi porządkują i ułatwiają lekturę.
Równoważna propozycja to „E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II", a to oznacza, że książka Macieja Dutko już znalazła tysiące nabywców. To pochodna tego, że sprzedaż internetowa - prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne - już od dawna odgrywa bardzo znaczącą rolę w biznesie. Nim jednak na serio rozkręci się własny e-biznes, warto zyskać solidną teoretyczną podstawę i przeczytać, jak to robią praktycy.
W tej publikacji znajdujemy opisy działań, których nie można zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsuwa pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych czy obłaskawienie klienta.
Przedstawia zalety i wady telepracy, definiuje e-marketing oraz przypomina o prawnych aspektach działania w sieci.
A ponieważ „lubimy" uczyć się na błędach, prezentuje ich wachlarz, byśmy potrafili ich uniknąć i od razu zaczęli zarabiać realne pieniądze w wirtualnym świecie. -
Recenzja: Rzeczpospolita 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zanim rozkręcisz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi - radzi autor książki, w której przedstawia m.in. pomysły na oferty sprzedażowe, zalety i wady telepracy, e-marketing, kardynalne błędy, e-mity, a także prawne aspekty działania w sieci.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5643-1, 9788324656431
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-03-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6236-4, 9788324662364
- Data wydania ebooka :
- 2013-03-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 11414
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 25.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
- Dobry lead, czyli nagłówek (19)
- Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
- Czcionka a "czcionka" (39)
- Przedstaw się klientowi (42)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
- Ciekawostki na temat błędów (51)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)
- "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
- Kim jest tajemniczy klient? (94)
- Jak to zastosować w e-biznesie (96)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
- Jak to się zaczęło? (104)
- Czynniki sprzyjające (105)
- Typy telepracy (107)
- Telepracownik - kto to taki? (108)
- Uwarunkowania i bariery (110)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
- Chroń swoją konkurencyjność (144)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
- Promocja w sieci - garść zasad (149)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
- Modne słowo - "feedback" (154)
- Przymus wyjątkowości (157)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
- Granice prawne marketingu (164)
- 10 największych mitów (171)
- E-niewypały (178)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)
O autorze (5)
Wstęp do wydania drugiego (7)
Wstęp do wydania pierwszego (9)
Tworzenie sugestywnych ofert (11)
10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)
Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)
"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)
Telepraca w biznesie (103)
Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)
E-marketing (147)
Prawo a e-przedsiębiorczość (157)
Pomysł na e-biznes (171)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.93 zł
49.90 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
85.14 zł
129.00 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przewodnik po inżynierii detekcji, przeznaczony dla inżynierów zabezpieczeń i analityków bezpieczeństwa. Zaprezentowano w nim praktyczną metodologię planowania, budowy i walidacji mechanizmów wykrywania zagrożeń. Opisano zasady pracy z frameworkami służącymi do testowania i uwierzytelniania programu inżynierii detekcji. Książka zawiera przykłady dotyczące zagadnień z całego cyklu, od utworzenia reguły detekcji po jej walidację, a omawianej tematyce towarzyszy bogaty zestaw samouczków, projektów i pytań sprawdzających. To doskonałe źródło wiedzy o zasadach pracy inżyniera detekcji i o ciągłym rozwoju tej dziedziny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
36.23 zł
54.90 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Autodesk Fusion 360 jest kompleksowym oprogramowaniem chmurowym, dzięki któremu stworzysz nawet bardzo rozbudowane zunifikowane projekty w 3D. W razie potrzeby wykonasz w nim również symulacje, przygotujesz dokumentację projektu i opracujesz jego dane. Fusion 360 łączy funkcje 3D CAD, CAM, CAE i PCB. Pozwala między innymi realizować zadania z zakresu wzornictwa przemysłowego, projektowania mechanicznego i symulacji obliczeniowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.62 zł
57.00 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
Zrób pierwszy krok w stronę fascynującego świata automatyzacji zadań. Poznaj PowerShell, potężne narzędzie, które ułatwia pracę administratorów na całym świecie, i zaprzęgnij go do pracy. Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się krótkimi i nieskomplikowanymi poleceniami będziesz w stanie łatwo i szybko wykonywać czynności, których realizacja wymagała dotąd znacznie większego wysiłku. Słowem, robić więcej, robiąc mniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.33 zł
39.90 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.94 zł
109.00 zł (-34%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
52.14 zł
79.00 zł (-34%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II Maciej Dutko (69) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(48)
(11)
(7)
(2)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie