Grafika
-
„DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem ” to publikacja skierowana zarówno do grafików, operatorów DTP czy projektantów, jak i osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości plików w drukarniach. W lekki i bezpretensjonalny sposób autor dzieli się w niej wiedzą na temat przyczyn występowania podstawowych problemów na s
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce p
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Naucz się postarzać zdjęcia, w sposób kontrolowany przesterowywać ich kolorystykę, wydobywać głębsze barwy i inteligentnie — bez utraty szczegółów — zamieniać zdjęcia na czarno-białe. Zobacz, jak stworzyć ducha i hologram, dodać interesujący cień lub promienie światła, wyeksponować barwne szczegóły na czarno-białym obrazie, uzyskać efek
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Program graficzny GIMP od lat uważany jest za doskonałe narzędzie do obróbki zdjęć. Co więcej, jest to program darmowy. Jeśli nie chcesz płacić grubej forsy za Adobe Photoshopa, a zależy Ci na cyfrowym retuszu Twoich fotografii i tworzeniu własnych grafik rastrowych, nie znajdziesz nic lepszego. Wersja 2.10 zaspokoi wszystkie Twoje wymagania i pozw
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
- Druk pkt
-
Dzięki wieku praktycznym przykładom ta książka wspomoże Cię przy pracy z darmowym programem GIMP 2.8, niezależenie od tego, czy dopiero zaczynasz pracę z nim, czy też pracujesz z nim już od dawna i chcesz się przesiąść na nowszą wersję. Na początku omawiane są najważniejsze funkcje programu, a potem opisywane są sposoby optymalizowania obrazów z wy
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Część druga zawiera przykładowe projekty najczęściej wykorzystywanych prac graficznych -- wizytówki, kartki okolicznościowej, jak i prezentacji WWW. Projekty realizowane są za pomocą wiodących na rynku programów: Paint Shop Pro, CorelDRAW, Pajączek. W tej części poruszono również zagadnienia związane z publikacją materiałów (przygotowanie do drukow
- Druk pkt
-
Czarodziejska różdżka Photoshopa — baw się zdjęciami i twórz niezwykłe projekty! W starym kinie, czyli jak osiągnąć niepowtarzalny efekt retro i zaskoczyć odbiorców Słów cięcie-gięcie, czyli jak idealnie dopasować treść napisów do ich wizualnej strony Ciężkie klimaty, czyli jak wywołać dreszcz groz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dowiesz się stąd, jak używać w praktyce narzędzi DTP z pakietu programów Adobe Creative Cloud. Odkryjesz tajniki edycji i korekcji zdjęć, tworzenia obiektów wektorowych, stosowania kolorów i efektów specjalnych w taki sposób, by Twoje dokumenty doskonale wyglądały na papierze, ale także — coraz częściej — na ekranie tabletu lub telefonu
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane pr
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów zastosowania różnych rozwiązań w praktyce. Dowiesz s
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wkroczyć w magiczny świat grafiki komputerowej z pakietem CorelDRAW lub planujesz zastąpić nim dotychczas używany program, sięgnij po książkę CorelDRAW Graphics Suite X6 PL. Krok po kroku przedstawi Ci ona kluczowe narzędzia najnowszej polskiej wersji Corela, pokaże, jak efektywnie tworzyć i edytować grafikę wektorową, oraz zaprezentuj
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem Blendera i jego narzędzi w swoich projektach, jeśli chcesz zacząć stosować je w codziennej praktyce, sięgnij po książkę Blender 2.69. Architektura i projektowanie. Dzięki niej łatwo opanujesz podstawy modelowania, teksturowania, oświetlania i renderowania scen, a także nauczysz się używać kamer. Samodzieln
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Od lat dziesięciu z górą "Jak składać tekst. Komputer nie jest maszyną do pisania" jest jedną z najpopularniejszych książek wśród użytkowników komputerów domowych.
- Druk pkt
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechaniz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka jest podręcznikiem przeznaczonym dla średnio zaawansowanych programistów. Opisuje ona zarówno sam język programowania Cg, jak i metody wielu składników nowoczesnych aplikacji bazujących na grafice trójwymiarowej.
- Druk pkt
-
Możliwości pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 PL są oszałamiające: grafika wektorowa, obróbka zdjęć, efekty specjalne, a nawet tworzenie filmów i animacji -- tak ogromna funkcjonalność zawartych w pakiecie aplikacji może wywołać u początkującego grafika oszołomienie.
- Druk pkt
-
Zadaniem niniejszej książki jest przedstawienie możliwości programu CorelDRAW w sposób najbardziej efektywny, czyli poprzez ćwiczenia. Nie znajdziesz w niej opisów typu "tu i tu jest to i to, a Ty martw się, co z tym dalej zrobić". Wykonując kolejne ćwiczenia, poznasz różnorodne techniki rysunkowe. Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem CorelDRAW
- Druk pkt